Bănci și Asigurări

Businessul cu asigurări al grupului olandez NN în România a ajuns la 320 mil. lei în S1 2016, dar creşterea afacerilor rămâne modestă, de numai 3,6%

Businessul cu asigurări al grupului olandez NN în...

Autor: Anelis Baciu

19.08.2016, 00:05 149
Creşterea afacerilor NN Asigurări în România rămâne modestă, de 3,6%.
 
NN Asigurări, cel mai mare asigurător de viaţă din piaţa locală, a vândut poliţe în valoare de 320 de milioane de lei (72 mil. euro) în intervalul ianuarie-iunie din acest an, în creştere cu doar 3,6% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Olandezii controlează 36% din piaţa locală a asigurărilor de via­ţă, astfel că este greu de cre­zut că pot creşte într-un ritm mai alert în perioada ur­mă­toare, având în vedere di­men­siunea la care au ajuns.
 
De altfel, NN şi-a pro­pus un avans al subscrierilor de până în 5% în acest an, ceea ce ar însemna afaceri totale de cel mult 660 mi­l. lei până la finalul acestui an. În plus, olandezii spun despre creşte­rea de 3,6% bifată în pri­ma par­te a acestui an că este una sus­tenabilă.
 
Prima medie plătită de un asigurat NN în primele trei luni ale anului s-a si­tuat la 1.850 de lei, nivel similar cu cel raportat anul trecut, în timp ce suma medie asigu­ra­tă a urcat cu aproape 36%, până la peste 74.000 de lei. Acest lucru înseam­nă că asi­gu­raţii au cumpărat poliţe mai aco­pe­ritoare la preţuri constante. Com­pa­nia spu­ne că românii se îndreaptă în prin­cipal spre cumpărarea de asi­gurări tradiţio­nale, cu componentă de protecţie.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Cele mai citite ştiri
AFACERI DE LA ZERO