Bănci și Asigurări

Centru de mediere: Înţelegerile dintre consumatori şi bănci s-au majorat de 12 ori în S1 2018

Centru de mediere: Înţelegerile dintre consumatori şi...
18.07.2018, 00:00 117

Numărul românilor care şi-au rezolvat litigiile pe care le aveau cu instituţiile financiar-bancare prin intermediul Centrului de Soluţionare Alternativă a Litigiilor în Domeniul Bancar (CSALB) a crescut de peste 12 ori în primele şase luni ale anului, la 188, potrivit informaţiilor transmise. 

Ponderea cererilor venite din Bucureşti-Ilfov depăşea anul trecut,  52%, în timp ce în 2018 a scăzut la 34%, ca urmare a creşterilor înregistrate în celelalte judeţe, în special în Prahova, Iaşi, Braşov şi Constanţa.  „Încă de la finele anului trecut am văzut un interes tot mai mare al românilor de a-şi rezolva litigiile pe care le au cu băncile şi IFN-urile pe cale amiabilă, prin intermediul CSALB.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO