Bănci și Asigurări

Centrul de servicii din România al grupului Allianz merge spre 200-300 de angajaţi

Remi Vrignaud

Remi Vrignaud

Autor: Anelis Baciu

24.05.2016, 00:07 684
Allianz Managed Operations & Services (AMOS) România, centrul de servicii al grupului german Allianz, a ajuns după trei ani de la înfiinţare la un număr de 150 de angajaţi, iar în perioada următoare se va îndrepta către 200-300 de angajaţi, a declarat Remi Vrignaud, directorul general al Allianz-Ţiriac, care de la 1 septembrie va prelua func­ţia de cancelar al lui Oliver Bate, cel mai puternic om din grupul Allianz, companie cu afaceri de circa 80 de miliar­de de euro anual.

„În România dizivia de servicii a Allianz Group are 150 de angajaţi, dar merge către 200-300 de oameni. Allianz este interesat de dezvoltarea businessului local atât organic, cât şi anorganic (prin achi­zi­ţii - n. red.)“, a declarat Remi Vrignaud în cadrul emisiunii ZF Live.

Cei 150 de oameni care lucrează în centrul de servicii oferă suport pentru sucursalele Allianz din în­trega lume în domeniile ac­tua­riat, resurse umane şi ad­ministrarea afacerilor.

Pe lângă angajaţii din cen­trul de servicii în Ro­mânia, Allianz mai are circa 1.400 de angajaţi în cadrul companiei de asigurări.

AMOS are sediul central în München şi operaţiuni în Bel­gia, Marea Britanie, India, Irlanda, Olanda, Sin­ga­pore, Franţa, Thailanda şi El­veţia, numărul de angajaţi ai aces­tei divizii fiind de aproximativ 7.000. Anul trecut centrul de servicii a avut venituri de 847 mil. euro.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO