Bănci și Asigurări

Clienţii Groupama Asigurări pot notifica daunele şi online prin intermediul unui robot software

Clienţii Groupama Asigurări pot notifica daunele şi...

Autor: Roxana Rosu

12.06.2018, 12:19 181

Clienţii Groupama Asigurări pot notifica daunele şi online, printr-un proces simplificat, care utilizeaza un robot software pentru automatizarea proceselor (RPA). 

Serviciul de notificare online este disponibil pe siteul companiei pentru clienţii cu poliţe de răspundere civilă auto (RCA), CASCO sau asigurare de locuinţe cu extra acoperiri.

„Ne-am propus să fim alături de clienţii noştri atunci când au mai mare nevoie de noi, asigurându-le continuitatea planurilor şi afacerilor. Lansarea functionalităţii de notificare online a daunelor este ȋncă o iniţiativă în linie cu misiunea noastra şi, mai mult, cu abordarea orientată către client, pe care o promovăm încă de la intrarea pe piaţa locală. Acum clienţii noştri au o alternativă viabilă pentru notificarea daunelor, ceea ce le va permite să se concentreze mai mult pe lucrurile care sunt cu adevărat importante pentru ei“, a declarat François Coste, Director General al Groupama Asigurări.

Sistemul tehnic din spatele aplicaţiei reprezintă o inovaţie pentru piaţa locală de asigurări, în condiţiile în care pentru automatizarea procesului de avizare este utilizat un robot software, astfel ȋncât se reduce semnificativ timpul necesar pentru transferul notificărilor în sistemul de administrare al poliţelor şi daunelor.

Groupama, sucursala locală a asigurătorului francez cu acelaşi nume, a închis anul trecut cu prime subscrise în valoare de 924 milioane de lei, în scădere cu 1% faţă de 2016, declinul uşor al afacerilor fiind determinat de reducerea amplă a veniturilor pe segmentul asigurărilor auto obligatorii (RCA).

Pe de altă parte, businessul din 2017 al Groupama fost mai rentabil decât în 2016, câştigul conform standardelor internaţionale IFRS fiind de 46 milioane de lei, în creştere cu 53% faţă de anul precedent.

Cea mai mare parte a afacerilor Groupama, peste 40%, vine de pe segmentul poliţelor Casco. Asi­­gurătorul a vândut anul trecut poliţe Casco de 394 mil. lei, cu 10% mai mult decât în 2016.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO