Bănci și Asigurări

Clienţii unei bănci au reclamat lipsa a 50.000 de euro din conturi

Clienţii unei bănci au reclamat lipsa a 50.000 de euro din conturi
11.10.2010, 16:55 42

Clienţii unei sucursale a BCR din Jibou au reclamat dispariţiaunor bani din conturi, din primele cercetări ale poliţiei reieşindcă suma lipsă este de 50.000 de euro.

Şeful Departamentului de Comunicare Externă şi Evenimente dinBCR, Ionuţ Stanimir, a declarat, luni, pentru Mediafax, că "banca va acţiona înlimitele impuse de lege, astfel încât să nu fie păgubit niciunclient căruia legea îi dă dreptate".

"Banca a demarat o analiză referitoare la corectitudinea unoroperaţiuni, ca urmare a sesizării depusă de un client. Clienţii debună credinţă nu au de ce să se teamă pentru economiile lor depuseîn cont, a căror integritate o garantăm. BCR are proceduri interneclare, aprobate de BNR, a căror respectare este o obligaţie deserviciu a fiecărui angajat", a declarat Ionuţ Stanimir.

Potrivit sursei citate, după finalizarea analizei interne laAgenţia BCR din Jibou, se vor întreprinde demersurile necesareconform normelor şi legilor în vigoare, în acest sens putându-semerge până la plângere penală împotriva vinovaţilor prezumtivi.

Acesta nu este singurul caz de acest gen, la începutul luiaugust câteva zeci de persoane cu depozite la la banca CreditEurope Bank trezindu-se fără bani în conturi.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO