Bănci și Asigurări

Consecinţele politicii agresive de marketing: instituţiile financiare nebancare au câştigat 5.000 de clienţi într-un an

Consecinţele politicii agresive de marketing:...

Autor: Liviu Popescu

10.05.2016, 00:00 271

Instituţiile financiare nebancare (IFN-uri), care în ultima perioadă au devenit tot mai vizibile pe piaţa locală a creditării, aveau la finele lunii martie un număr de 89.000 de clienţi persoane fizice şi persoane juridice, în creştere cu 5.000 de clienţi faţă  de luna martie din 2015, potrivit datelor BNR. Numărul debitorilor cu restanţe era la finele lunii martie de 15.000, în scădere cu circa 2.000 faţă  de aceeaşi perioadă din anul precedent. Numărul creditelor acordate şi angajamente asumate de instituţiile de credit era la finele lunii martie de 192.000, în creştere cu circa 20.000 faţă de aceeaşi lună din 2015.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO