Bănci și Asigurări

După falimentele Astra şi Carpatica Asig, Generali revine în piaţa auto: vânzările de RCA şi Casco au urcat cu 37% în S1

Adrian Marin directorul general al Generali: „Compania a înregistrat o creştere mai mare pe segmentul de asigurări auto, în special RCA“

Adrian Marin directorul general al Generali: „Compania a înregistrat o creştere mai mare pe segmentul de asigurări auto, în special RCA“

Autor: Anelis Baciu

11.08.2016, 00:06 1585

Generali România, subsidiara unuia dintre cei mai mari asigurători la nivel european, a revenit puternic în piaţa asigurărilor auto obligatorii (RCA), în condiţiile în care vânzările totale de poliţe auto au urcat cu circa 37% în prima jumătate a anului până la 142 milioane de lei (32 mil. euro).

Astfel, la finele lunii iunie, poliţele auto (RCA şi Casco) au ajuns să însemne 60% din portofoliul total de asigurări generale al Generali, faţă de circa 50% la finalul lunii iunie a anului trecut. Compania nu precizează însă care este valoarea primelor subscrise separat pe RCA şi Casco.

Creşterea expunerii pe segmentul auto vine după ce o perioadă bună de timp compania italiană a preferat să stea deoparte, tarifele practicate fiind peste media pieţei. De altfel, asigurătorul italian a fost printre primele companii din piaţa locală care şi-au redus semnificativ expunerea de pe clasa asigurărilor RCA.

Generali explică această creştere pe seama recentelor falimente (Astra şi Carpatica Asig), care au dus la o aliniere a preţurilor.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO