Bănci și Asigurări

Francezii de la Groupama au angajat 30 de oameni în noul centru de relaţii cu clienţii din Cluj

Autor: Laurentiu Cotu

29.11.2011, 00:00 375

Groupama, al patrulea jucător din asigurări, a inaugurat la Cluj-Napoca un centru de relaţii cu clienţii care oferă informaţii despre dosarele de daună. Noul centru se află în clădirea de birouri Amera Tower (unde a funcţionat până în acest an şi centrul de servicii financiare ING), iar echipa numără în prezent 30 de angajaţi. În cadrul centrului se desfăşoară atât activităţi de front-office (relaţii clienţi), cât şi de back-office (gestiune daune).

"Prin implementarea noului centru timpul alocat activităţii de instrumentare a dosarelor de daune este semnificativ diminuat, platforma online înlocuind actualul sistem manual de gestiune şi îmbunătăţind astfel eficienţa operaţională", a declarat Sanda Nicoară, director general al companiei controlate de grupul francez Groupama. În prezent centrul este funcţional la nivel naţional, avizarea daunelor realizându-se telefonic. Într-o primă etapă, această platformă este dedicată doar daunelor auto urmând ca de anul viitor şi alte activităţi să fie dezvoltate.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO