Bănci și Asigurări

Gabriela Nistor, Banca Transilvania: Partea sofisticată trebuie să rămână în «laboratoarele» băncii. Produsele bancare trebuie să fie simple şi intuitive

Gabriela Nistor, direc­torul general adjunct pe segmentul retail al Băncii Transilvania

Gabriela Nistor, direc­torul general adjunct pe segmentul retail al Băncii Transilvania

Autor: Claudia Medrega

01.12.2015, 00:06 1568
Piaţa bancară are nevoie de produse diferite atât la nivelul creditării, cât şi în ceea ce priveşte întreaga experienţă a clientului cu banca, ceea ce induce un grad ridicat de sofisticare în „bucătăria internă“, însă partea sofisticată trebuie să rămână în „laboratoarele“ unei bănci, iar produsele bancare, serviciile şi sistemele trebuie să rămână simple şi intui­tive, spune Gabriela Nistor, direc­torul general adjunct pe segmentul retail al Băncii Transilvania.
 
„Este nevoie de produse diferite, dar mai ales de o experienţă diferită. Nu mă refer aici doar la produsele de creditare, ci la întreaga experienţă a clientului cu banca sa. Aceasta induce un grad ridicat de sofisticare în «bucă­tăria internă», cu analize consistente pe date şi pe comportamentul clienţilor în funcţie de segmentarea şi de pre­fe­rinţele lor. Cred însă că partea sofis­ticată este şi trebuie să rămână în «labo­ra­toarele» unei bănci, iar pentru client pro­dusele, serviciile şi sistemele trebuie să rămână conceptual simple, priete­noase şi intuitive“, a declarat Nistor.
 
Ea susţine că în banking este nevoie de „refresh“ permanent al produselor cla­sice, tradiţionale, ca şi în alte in­dus­trii.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO