Generali, unul dintre cei mai mari asigurători europeni cu afaceri totale de 50 miliarde de euro, al cărui şef Mario Greco a fost recent recrutat de rivalii de la Zurich Insurance, îşi menţine pariul pe piaţa poliţelor nonauto din România, unde vrea în continuare afaceri mai mari, a declarat pentru ZF Adrian Marin, CEO al asigurătorului local.
Pe lângă dezvoltarea businessului cu asigurări non-auto Generali are în plan şi digitalizarea companiei locale, care presupune vânzarea de poliţe şi asistarea clienţilor în mediul online.
„Ne păstrăm şi în 2016 ambiţia de a creşte pe segmentul nonauto, lărgindu-ne totuşi şi oferta pe segmentul auto. Totodată, ne-am propus să fim prezenţi cu soluţiile noastre acolo unde este şi clientul nostru, clientul modern şi pentru aceasta vom investi mai mult în zona de digitalizare“, a explicat Adrian Marin. Şeful Generali nu a oferit însă detalii despre suma pe care intenţionează să o investească în digitalizare.