Bănci și Asigurări

Generali îşi menţine pariul pe asigurările nonauto şi merge spre vânzările online

Adrian Marin, CEO al Generali: În privinţa segmentului de asigurări auto, Generali va continua să aibă o politică de subscriere adecvată, oferind preţuri corecte, corelate cu riscurile asumate şi vizând profitabilitatea

Adrian Marin, CEO al Generali: În privinţa segmentului de asigurări auto, Generali va continua să aibă o politică de subscriere adecvată, oferind preţuri corecte, corelate cu riscurile asumate şi vizând profitabilitatea

Autor: Anelis Baciu

05.02.2016, 00:08 698

Generali, unul dintre cei mai mari asigurători europeni cu afaceri totale de 50 miliarde de euro, al cărui şef Mario Greco a fost recent recrutat de rivalii de la Zurich Insurance, îşi menţine pariul pe piaţa poliţelor nonauto din România, unde vrea în continuare afaceri mai mari, a declarat pentru ZF Adrian Marin, CEO al asigurătorului local.

Pe lângă dezvoltarea businessului cu asigurări non-auto Generali are în plan şi digitalizarea companiei locale, care presupune vânzarea de poliţe şi asistarea clienţilor în me­diul online.

„Ne păstrăm şi în 2016 ambiţia de a creşte pe segmentul nonauto, lărgindu-ne totuşi şi oferta pe segmentul auto. Totodată, ne-am propus să fim prezenţi cu soluţiile noastre acolo unde este şi clientul nostru, clientul modern şi pentru aceasta vom investi mai mult în zona de digitalizare“, a explicat Adrian Marin. Şeful Generali nu a oferit însă detalii despre suma pe care intenţionează să o investească în digitalizare.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO