Bănci și Asigurări

Gianni Franco Papa, UniCredit: Strategia grupului în România şi în regiune, bazată pe un scenariu de creştere organică

Gianni Franco Papa, general manager al grupului UniCredit

Gianni Franco Papa, general manager al grupului UniCredit

Autor: Claudia Medrega

07.06.2018, 00:07 677

România este o ţară importantă pentru grupul bancar pan-euro­pean UniCredit, iar strategia grupului în România şi în regiunea Europei Centrale şi de Est pentru perioada următoare este bazată pe un scenariu de creştere organică, susţine Gianni Franco Papa, general manager al grupului european UniCredit.

„România este o ţară importantă pentru noi. Numărul de clienţi creşte rapid şi ne dorim să continuăm această creştere, deoarece «numele jocului» pentru noi în Europa Centrală şi de Est şi în România, dar şi la nivelul întregului grup, este «a creşte». Ne propunem să creştem or­ganic - ceea ce înseamnă să ne creş­tem numărul de clienţi, să ne creştem co­ta de piaţă şi să îmbună­tăţim pro­dusele şi serviciile pe care le oferim clienţilor noştri. Daca mă uit la evoluţia din ultimii trei ani, pot spune că am avut o evoluţie foarte bună. Şi sunt sigur că vom putea să creştem chiar şi mai mult în anii ce vin“, a de­cla­rat Gianni Franco Papa, general ma­nager al grupului european UniCredit, într-un interviu acordat ZF.

Recent au revenit la nivel european zvonuri, vehiculate şi anul trecut, privind o posibilă fuziune dintre grupul italian UniCredit cu cel francez Société Générale.

UniCredit este cel mai mare grup financiar din Europa Centrală şi de Est. În timp ce în regiune este numărul 1, în România grupul UniCre­dit la nivel consolidat se află pe locul patru din punctul de vedere al activelor.

General manager-ul grupului UniCredit se declară mulţumit de rezultatele băncii din România şi consideră că strategia urmată este cea potrivită.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO