România este o ţară importantă pentru grupul bancar pan-european UniCredit, iar strategia grupului în România şi în regiunea Europei Centrale şi de Est pentru perioada următoare este bazată pe un scenariu de creştere organică, susţine Gianni Franco Papa, general manager al grupului european UniCredit.
„România este o ţară importantă pentru noi. Numărul de clienţi creşte rapid şi ne dorim să continuăm această creştere, deoarece «numele jocului» pentru noi în Europa Centrală şi de Est şi în România, dar şi la nivelul întregului grup, este «a creşte». Ne propunem să creştem organic - ceea ce înseamnă să ne creştem numărul de clienţi, să ne creştem cota de piaţă şi să îmbunătăţim produsele şi serviciile pe care le oferim clienţilor noştri. Daca mă uit la evoluţia din ultimii trei ani, pot spune că am avut o evoluţie foarte bună. Şi sunt sigur că vom putea să creştem chiar şi mai mult în anii ce vin“, a declarat Gianni Franco Papa, general manager al grupului european UniCredit, într-un interviu acordat ZF.
Recent au revenit la nivel european zvonuri, vehiculate şi anul trecut, privind o posibilă fuziune dintre grupul italian UniCredit cu cel francez Société Générale.
UniCredit este cel mai mare grup financiar din Europa Centrală şi de Est. În timp ce în regiune este numărul 1, în România grupul UniCredit la nivel consolidat se află pe locul patru din punctul de vedere al activelor.
General manager-ul grupului UniCredit se declară mulţumit de rezultatele băncii din România şi consideră că strategia urmată este cea potrivită.