Bănci și Asigurări

Gigantul francez Carrefour se aliază cu zeci de start-up-uri pentru a schimba faţa retailului în Noua Revoluţie Industrială

În viitor coşul din hipermarket va şti ce produse pui în el. Galerie foto

În viitor coşul din hipermarket va şti ce produse pui în el. Galerie foto

Autor: Dan Grigore Ivan

20.06.2017, 00:07 4629

Carrefour, unul dintre cei mai mari retaileri ai lumii, a prezentat, în cadrul celei de a doua ediţii a conferinţei Viva Technology din capitala Franţei, o parte din soluţiile pe care le pregăteşte compania franceză sau partenerii săi pentru a se plia noilor exigenţe generate de contextul unei lumi în profundă schimbare.

Coşuri inteligente (foto dreapta), magazine bio dedicate, reclame bazate pe holograme, realitate virtuală sau aplicaţii care permit o mai bună coordonare a lanţului de aprovizionare sunt câteva dintre inovaţiile care ar putea deveni banalităţi în următorii ani.

Viva Technology, conferinţa care a reunit 1.000 de investitori, 5.000 de start-up-uri şi 7.000 de CEO, face parte dintr-un efort mai larg al francezilor de a transforma Parisul într-un Silicon Valley al Europei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO