Bănci și Asigurări

Grupul olandez NN a vândut poliţe noi de 55 mil. lei anul trecut

Marius Popescu

Marius Popescu

Autor: Anelis Baciu

22.02.2017, 00:07 270

NN Asigurări, cea mai mare compa­nie de asigurări de viaţă din piaţa lo­ca­lă, a vândut poliţe noi în valoare de apro­ximativ 55 mil. lei (12,2 mil. euro) anul trecut, iar în condiţiile unei prime medii anuale de circa 1.800 de lei, înseamnă că asigurătorul olan­dez a câştigat peste 30.000 de cli­enţi noi în 2016. O contribuţie im­por­tan­tă la businessul nou realizat de NN anul trecut au avut-o asigurările de să­nătate, produs lansat în aprilie 2016, care au generat 21% din vân­ză­ri­le noi, echivalentul a 11,5 mil. lei şi peste 10.000 de contracte noi.

În aceste condiţii, primele brute sub­scrise totale (care includ şi pri­me­le din contractele încheiate în anii an­te­riori) au ajuns la nivelul de 661,7 mil. lei (147 mil. euro). Faţă de 2015 pri­me­le subscrise de grupul olandez în Ro­mâ­nia au urcat cu 5,2%, un pic peste creş­terea bugetată de 5%.

„Anul trecut a fost cel mai bun din ultimii zece. Am trecut de aceas­tă de­­cadă pier­du­tă în isto­ria noastră şi am ajuns cu toţi indica­to­rii la nivelul de di­na­in­te de criză. Pen­tru noi este un suc­ces mare că asigu­ră­rile de sănă­ta­te au de­pă­şit 20% din to­talul vânză­­rilor noi, mai ales că nu am avut un an plin, efec­tiv de vân­­zare, având în ve­dere că am lan­sat pro­du­­sul în apri­­lie“, a co­men­tat Ma­rius Popescu, di­­rec­­­tor ge­ne­ral al NN Asi­gurări de Viaţă.

 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO