NN Asigurări, cea mai mare companie de asigurări de viaţă din piaţa locală, a vândut poliţe noi în valoare de aproximativ 55 mil. lei (12,2 mil. euro) anul trecut, iar în condiţiile unei prime medii anuale de circa 1.800 de lei, înseamnă că asigurătorul olandez a câştigat peste 30.000 de clienţi noi în 2016. O contribuţie importantă la businessul nou realizat de NN anul trecut au avut-o asigurările de sănătate, produs lansat în aprilie 2016, care au generat 21% din vânzările noi, echivalentul a 11,5 mil. lei şi peste 10.000 de contracte noi.
În aceste condiţii, primele brute subscrise totale (care includ şi primele din contractele încheiate în anii anteriori) au ajuns la nivelul de 661,7 mil. lei (147 mil. euro). Faţă de 2015 primele subscrise de grupul olandez în România au urcat cu 5,2%, un pic peste creşterea bugetată de 5%.
„Anul trecut a fost cel mai bun din ultimii zece. Am trecut de această decadă pierdută în istoria noastră şi am ajuns cu toţi indicatorii la nivelul de dinainte de criză. Pentru noi este un succes mare că asigurările de sănătate au depăşit 20% din totalul vânzărilor noi, mai ales că nu am avut un an plin, efectiv de vânzare, având în vedere că am lansat produsul în aprilie“, a comentat Marius Popescu, director general al NN Asigurări de Viaţă.