Bănci și Asigurări

Clienţii ING din România se loghează cu faţa: banca a introdus serviciul de autentificare prin face ID. „Vedem aceste platforme ca viitorul şi nu doar în sistemul bancar. Ne inspirăm de la Alibaba, Facebook sau Amazon."

Clienţii ING din România se loghează cu faţa: banca a...
19.11.2017, 14:59 39753

ING a lansat pentru clienÅ£ii săi opÅ£iunea de logare în aplicaÅ£ia Home Bank prin intermediu Face ID disponibil pentru terminalele iPhone X de la producătorul american Apple. Pe piata locala serviciul mai este oferit de BCR si Raiffeisen Bank. Autentificarea prin Face ID a fost introdusă in premieră în Romania de Raiffeisen Bank pe 6 noiembrie, la trei zile de la lansarea iPhone X. 

Produsul este valabil momentan doar pentru clienÅ£ii ING. Grupul olandez ING Bank are un buget pentru investiÅ£ii în digitalizare de 800 milioane de euro la nivel global în diferite platforme. Aceste platforme vor asigura aceeaÅŸi calitate a serviciilor indiferent de Å£ara din care provine un client.

„Vedem aceste platforme ca viitorul ÅŸi nu doar în sistemul bancar. Ne inspirăm de la Alibaba, Facebook sau Amazon pentru a oferi o experienţă digitală, pentru că ÅŸi clienÅ£ii compară experienÅ£a ING cu experienÅ£a pe care o au pe Facebook sau Amazon, nu o compară cu cea oferită de altă bancă. Competitorii noÅŸtri la nivel global sunt mai degrabă companiile platforme ca Alibaba, Facebook sau Amazon decât băncile tradiÅ£ionale", a explicat Aris Bogdaneris.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO