Clienţii ING din România se loghează cu faţa: banca a introdus serviciul de autentificare prin face ID. „Vedem aceste platforme ca viitorul şi nu doar în sistemul bancar. Ne inspirăm de la Alibaba, Facebook sau Amazon."

19 nov 2017 Ziarul Financiar

ING a lansat pentru clienţii săi opţiunea de logare în aplicaţia Home Bank prin intermediu Face ID disponibil pentru terminalele iPhone X de la producătorul american Apple. Pe piata locala serviciul mai este oferit de BCR si Raiffeisen Bank. Autentificarea prin Face ID a fost introdusă in premieră în Romania de Raiffeisen Bank pe 6 noiembrie, la trei zile de la lansarea iPhone X. 

Produsul este valabil momentan doar pentru clienţii ING. Grupul olandez ING Bank are un buget pentru investiţii în digitalizare de 800 milioane de euro la nivel global în diferite platforme. Aceste platforme vor asigura aceeaşi calitate a serviciilor indiferent de ţara din care provine un client.

„Vedem aceste platforme ca viitorul şi nu doar în sistemul bancar. Ne inspirăm de la Alibaba, Facebook sau Amazon pentru a oferi o experienţă digitală, pentru că şi clienţii compară experienţa ING cu experienţa pe care o au pe Facebook sau Amazon, nu o compară cu cea oferită de altă bancă. Competitorii noştri la nivel global sunt mai degrabă companiile platforme ca Alibaba, Facebook sau Amazon decât băncile tradiţionale", a explicat Aris Bogdaneris.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 21.11.2017

 
Cuvinte cheie:
ing
, romania
, clienti
, lansare
, mutare
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide