ING Bank mai face un pas spre digitalizare şi vrea ca până în noiembrie 2018 să-şi transforme toate sucursalele în unităţi self-service

2 feb 2018 Autor: Anelis Baciu

Angajaţii nu vor dispărea din sucursale, ci se vor concentra pe consiliere în operaţiuni mai complexe

ING Bank, sucursala de la Bucureşti a băncii olandeze cu acelaşi nume, apasă pedala acceleraţiei în domeniul digitalizării şi vrea ca până în luna noiembrie a acestui an să-şi transforme toate sucursalele în unităţi de tipul self-service, în care operaţiunile de baza precum cele desfăşurate la casierie vor fi eliminate.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 02.02.2018

 
Cuvinte cheie:
ing bank
, service
, transformare
, angajati
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Abonează-te la Închide