Bănci și Asigurări

ING, profit brut de 392 mil. lei în 2015 după ce a crescut creditarea cu o treime

Michal Szczurek, CEO al ING România

Michal Szczurek, CEO al ING România

Autor: Liviu Popescu

03.03.2016, 00:08 693

Banca a mizat puternic şi pe creditarea IMM-urilor, segment care a crescut cu 77%. ING nu a menţionat la ce volum de credite s-a ajuns, doar că are 7.000 de clienţi IMM-uri, cu 36% peste nivelul din 2014.

ING, sucursala locală a grupului olan­dez cu acelaşi nume, a raportat pen­tru anul 2015 un profit brut de 392 milioane de lei (echivalentul a 88 mil. euro), în creştere cu 22% faţă de anul precedent, evoluţie deter­mina­tă în principal de câştigurile mai mari din dobânzi pe fondul creşterii creditării. ING Bank avea la finele anului 2015 un sold de credite acor­da­te clienţilor de 14,4 miliarde de lei (3,2 miliarde de euro), cu aproape o treime peste nive­lul de la finele anului 2014, potri­vit datelor pre­­zentate de bancă. Astfel, olan­dezii şi-au crescut cota de piaţă pe credi­tare la 6,3%, cu 1,5 puncte procen­tuale peste nivelul din de­cembrie 2014.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Cele mai citite ştiri
AFACERI DE LA ZERO