Bănci și Asigurări

ING România despre problema cu plăţile dublate: Sumele vor fi restituite până la finalul zilei

ING România despre problema cu plăţile dublate: Sumele...

Autor: Alina Botezatu, Mediafax

08.10.2018, 17:38 2572

Mai mulţi clienţii ai ING Bank România, a şasea bancă din sistemul bancar românesc, s-au plâns, luni, că au avut probleme cu plăţile făcute în weekend. Reprezentanţii băncii susţin că a fost o problemă doar la procesarea unor tranzacţiilor, iar sistemul de plăţi este complet funcţional. 

Peste 200 de clienţi ai ING Bank România s-au plâns, în cursul zilei de luni, pe pagina de Facebook a băncii, că tranzacţiile făcute în acest weekend le-au fost dublate şi le-au dispărut sumele aferente din conturi.

„O parte dintre clienţi ING au putut vedea astăzi tranzacţii dublate în extrasul lor de cont. Cauza vine dintr-o eroare operaţională, în care unele fişiere de plată decontate astăzi au fost procesate de două ori. Eroarea nu a afectat în niciun fel alte servicii şi sisteme ING. Clienţii vor putea vedea sumele restituite în contul lor până la finalul zilei. Ne cerem scuze clienţilor care au întâmpinat dificultăţi în acest sens şi le mulţumim pentru înţelegere”, au anunţat reprezentanţii ING Bank România.

ING Bank România a devenit anul trecut a şasea bancă din România, în funcţie de active, depăşind CEC Bank. Cota de piaţă a ING România a fost de 7,85%, la finele anului trecut, la active de 33,5 miliarde de lei, o creştere de 21% faţă de anul anterior.

Banca a obţinut un profit net de 345 de milioane de lei în primele şase luni ale acestui an, o creştere de 35,3%, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO