Bănci și Asigurări

ING vrea o cotă de piaţă de 10% pe carduri de credit, faţă de 3-4% cât are în prezent

Michal Szczurek, CEO al ING România: Am dezvoltat o platformă digitală de shopping pentru clienţii noştri, unde aceştia pot beneficia de reduceri la diferiţi comercianţi

Michal Szczurek, CEO al ING România: Am dezvoltat o platformă digitală de shopping pentru clienţii noştri, unde aceştia pot beneficia de reduceri la diferiţi comercianţi

Autor: Anelis Baciu

10.10.2017, 00:05 655

Banca ocupa la finalul lui 2016 locul şapte în clasamentul după active, cu o cotă de piaţă de peste 7%.

Grupul olandez ING care operează local prin intermediul unei sucursale ţinteşte o cotă de piaţă de circa 10% pe segmentul cardurilor de credit în următorii ani, a declarat Michal Szczurek, CEO al băncii din România.

În prezent ING are o cotă de piaţă de 3-4% pe carduri de credit, ceea ce corespunde unui număr între 84.000 şi 112.000 de carduri, potrivit calculelor ZF făcute pe baza datelor BNR.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO