La ce să ne aşteptăm de la Allianz-Ţiriac în acest an

19 ian 2016 Autor: Anelis Baciu

Allianz-Ţiriac, cel mai mare asigu­rător local cu afaceri anuale de peste 200 de milioane de euro, va încerca, cel mai pro­ba­bil, să-şi menţină afacerile pe profit în ur­mă­toarea perioadă, profitabilitatea fiind de alt­fel principalul element al strategiei, după cum a declarat şi Remi Vrignaud, CEO al companiei.

Asigurătorul a înregistrat un rezultat financiar pozitiv de 54 de milioane de lei (12 mil. euro) în intervalul ianuarie-septembrie 2015, Allianz-Ţiriac numărându-se printre puţinele companii de asigurări care fac profit şi dau dividende în condiţiile în care la nivel agregat piaţa de asigurări are pierderi de un deceniu.

Pe lângă menţinerea profitabilităţii şi îmbunătăţirea acesteia, un alt obiectiv posibil al Allianz-Ţiriac pentru 2016 ar putea fi o dispersie mai mare pe clasele non-auto care în prezent domină portofoliul, circa două treimi din subscrieri venind din vânzarea de poliţe Casco şi RCA.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro sau daniel.mircioiu@m.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 19.01.2016

 
Cuvinte cheie:
asigurari
, Allianz-Tiriac
, strategie
, companie
, auto
, actiuni
, dividende
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide