Bănci și Asigurări

La ce să ne aşteptăm de la Allianz-Ţiriac în acest an

Remi Vrignaud, CEO al Allianz-Ţiriac spune că profitabilitatea este principalul element al strategiei companiei pentru acest an

Remi Vrignaud, CEO al Allianz-Ţiriac spune că profitabilitatea este principalul element al strategiei companiei pentru acest an

Autor: Anelis Baciu

19.01.2016, 07:00 542

Allianz-Ţiriac, cel mai mare asigu­rător local cu afaceri anuale de peste 200 de milioane de euro, va încerca, cel mai pro­ba­bil, să-şi menţină afacerile pe profit în ur­mă­toarea perioadă, profitabilitatea fiind de alt­fel principalul element al strategiei, după cum a declarat şi Remi Vrignaud, CEO al companiei.

Asigurătorul a înregistrat un rezultat financiar pozitiv de 54 de milioane de lei (12 mil. euro) în intervalul ianuarie-septembrie 2015, Allianz-Ţiriac numărându-se printre puţinele companii de asigurări care fac profit şi dau dividende în condiţiile în care la nivel agregat piaţa de asigurări are pierderi de un deceniu.

Pe lângă menţinerea profitabilităţii şi îmbunătăţirea acesteia, un alt obiectiv posibil al Allianz-Ţiriac pentru 2016 ar putea fi o dispersie mai mare pe clasele non-auto care în prezent domină portofoliul, circa două treimi din subscrieri venind din vânzarea de poliţe Casco şi RCA.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO