Omniasig, a doua cea mai mare companie de asigurări din piaţa locală, a raportat un profit de 20,7 milioane de lei anul trecut (4,6 mil. euro), în scădere cu circa 28% faţă de 2015, deşi afacerile au fost pe creştere.
Primele brute totale subscrise de Omniasig au depăşit pragul de un miliard de lei în 2016 şi au marcat o creştere de aproximativ 11% faţă de 2015, în linie cu piaţa. La finalul lunii decembrie a lui 2016, compania prezentă doar pe segmentul asigurărilor generale avea o cotă de piaţă de 14%.
„2016 a fost un an plin de provocări, un an în care Omniasig şi-a păstrat ritmul de creştere, bazându-ne în principal pe strategia noastră prudentă şi sustenabilă de dezvoltare. Pornim şi anul acesta cu aceeaşi consecvenţă privind planul de afaceri; ne concentrăm pe adaptarea la cerinţele pieţei, pe o eficientizare constantă a operaţiunilor şi proceselor“, a declarat Mihai Tecău, preşedinte al directoratului Omniasig.
Cea mai mare parte a afacerilor Omniasig sunt concentrate pe segmentul asigurărilor Casco, acestea cumulând la finalul anului trecut 381 milioane de lei, echivalentul a 85 milioane de euro.