Pariu pe retail: UniCredit mizează pe digitalizare pentru a ajunge la 1 milion de clienţi în cinci ani. "Numărul de sucursale este mai redus faţă de concurenţi. Vrem să fim la nivelul lor, dar cu o altă modalitate."

7 sep 2017 Autor: Claudia Medrega

Banca a lansat o ofertă pentru persoane fizice cu posibilitatea de a face schimb valutar la cursul BNR în limita a 1.000 euro, timp de o oră zilnic, prin Mobile sau Internet Banking, precum şi comisioane zero pentru retragerea de numerar de la bancomat sau plăţile electronice către orice bancă.

UniCredit urmăreşte să înregistreze o creştere mai accelerată pe retail şi pune accentul şi pe digitalizare pentru a ajunge la un milion de clienţi în mai puţin de cinci ani, în condiţiile în care reţeaua teritorială a băncii este mai re­du­să faţă de cea a unor competitori. Banca, plasată pe locul cinci în topul după active, avea la jumătatea anului trecut în jur de 650.000 de clienţi. „Strategia este de creştere organică şi avem obiectivul de a atinge un milion de clienţi pe termen relativ mediu. Ne îndreptăm cu paşi repezi într-acolo. Potenţialul digital există, dar băncile trebuie să facă ceva să vină în întâmpinarea clienţilor. Celelalte industrii au făcut acest lucru. Numărul de sucursale este mai redus faţă de concurenţi. Vrem să fim la nivelul lor, dar cu o altă modalitate. A ajunge la un milion de clienţi activi nu se poate decât prin canale digitale. Din acest motiv, angajamentul este de a investi foarte mult pe zona digitală“ a declarat Sorin Drăgulin, director produse şi segmente retail în cadrul UniCredit.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 07.09.2017

 
Cuvinte cheie:
clienti
, unicredit
, retail
, pariu
, banca
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide