UniCredit urmăreşte să înregistreze o creştere mai accelerată pe retail şi pune accentul şi pe digitalizare pentru a ajunge la un milion de clienţi în mai puţin de cinci ani, în condiţiile în care reţeaua teritorială a băncii este mai redusă faţă de cea a unor competitori. Banca, plasată pe locul cinci în topul după active, avea la jumătatea anului trecut în jur de 650.000 de clienţi. „Strategia este de creştere organică şi avem obiectivul de a atinge un milion de clienţi pe termen relativ mediu. Ne îndreptăm cu paşi repezi într-acolo. Potenţialul digital există, dar băncile trebuie să facă ceva să vină în întâmpinarea clienţilor. Celelalte industrii au făcut acest lucru. Numărul de sucursale este mai redus faţă de concurenţi. Vrem să fim la nivelul lor, dar cu o altă modalitate. A ajunge la un milion de clienţi activi nu se poate decât prin canale digitale. Din acest motiv, angajamentul este de a investi foarte mult pe zona digitală“ a declarat Sorin Drăgulin, director produse şi segmente retail în cadrul UniCredit.