Bănci și Asigurări

Şeful Allianz-Ţiriac: Facem paşi spre un mix de business european unde ponderea cea mai mare este deţinută de asigurările de viaţă şi sănătate

Virgil Şoncutean, CEO al Allianz-Ţiriac: Este important să menţinem ritmul de peste 35% creştere a vânzărilor de asigurări de viaţă pentru a micşora decalajul pe care îl avem de mai mulţi ani faţă de pieţele de asigurări din regiune.

Virgil Şoncutean, CEO al Allianz-Ţiriac: Este important să menţinem ritmul de peste 35% creştere a vânzărilor de asigurări de viaţă pentru a micşora decalajul pe care îl avem de mai mulţi ani faţă de pieţele de asigurări din regiune.

Autor: Anelis Baciu

06.12.2017, 00:05 477

În prima jumătate a acestui an Allianz-Ţiriac a vândut poliţe de viaţă în valoare de 77 mil. lei, adică 11% din valoarea totală a bussinessului local.

Allianz-Ţiriac, unul dintre cei mai mari jucători din piaţa locală de asigurări, are ca direcţie strategică înclinarea balanţei vânzărilor în zona asigurărilor de viaţă şi sănătate, în prezent în inferioritate clară atât la nivelul portofoliului propriu, cât şi la nivel de piaţă.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO