Bănci și Asigurări

Şeful BCR înfiinţează un post de director care să-i raporteze motivele de nemulţumire ale clienţilor

Tomas Spurny preşedintele executiv al BCR

Tomas Spurny preşedintele executiv al BCR

Autor: Razvan Voican

24.04.2014, 00:07 1592

BCR, cel mai mare finanţator al eco­nomiei, are un proiect pe ur­mătorii trei ani de reconstrucţie a încrederii clienţilor şi îmbu­nă­tăţire a percepţiei asupra servici­ilor băncii, iar pentru aceasta va avea director executiv responsabil cu „vocea clientului“.

„Pentru mine şi pentru cei 300 de directori din bancă este foarte importantă reclădirea încrederii. Vreau să avem o vizibilitate mai mare asupra motivelor de nemulţumire ale clienţilor şi să ne îmbunătăţim modul în care lucrăm cu nemulţumirile clienţilor în privinţa calităţii. Trebuie să obţinem schimbări tangibile“, afirmă Tomas Spurny, preşedintele executiv al BCR.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO