Asigurările auto facultative (Casco), cele property şi poliţele de asigurări de viaţă şi sănătate sunt liniile-cheie pe care Groupama intenţionează să-şi construiască businessul în perioada următoare, a declarat François Coste, directorul general al asigurătorului, cu ocazia aniversării a cinci ani de prezenţă a grupului francez pe piaţa locală.
„Am ales câteva linii de business care sunt strategice pentru noi. Vrem să creştem subscrierile pe Casco, pe property şi în piaţa asigurărilor de viaţă şi sănătate. Facem profit din aceste clase. Continuăm să ne reducem expunerea pe RCA“, a explicat Coste.
Cele trei „clase-cheie“ reprezintă aproximativ 80% din valoarea primelor brute subscrise de Groupama în primele opt luni. Afacerile asigurătorului au cumulat 451 milioane de lei (peste 100 mil. euro) în intervalul ianuarie-august 2014, în scădere cu 9% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.