Bănci și Asigurări

Şeful grupului UniCredit: Trebuie să transformăm informaţia în business, să mergem spre digital banking

Şeful grupului UniCredit: Trebuie să transformăm...

Autor: Liviu Popescu

27.05.2015, 00:07 723

Federico Ghizzoni, CEO al grupului UniCredit, unul dintre cele mai puternice conglomerate bancare europene, spune că grupul va investi mai mult în digital banking pe piaţa locală şi că trebuie să fie puternici pe internet banking. „Dacă este nevoie să deschidem 10 sau 20 de unităţi, vom face acest lucru. Simţim că este nevoie să investim mai mult în mobile banking, trebuie să fim puternici pe internet banking. Trebuie să ne uităm la informaţie, să ne adaptăm şi să o transmitem mai departe sub formă de business”, a declarat Ghizzoni, 59 de ani, într-un interviu pentru ZF. Italianul s-a aflat luni la Bucureşti pentru aniversarea de zece ani a diviziei de servicii UniCredit Business Integrated Solutions (UBIS), divizia de servicii a grupului. „Nu putem să creăm o bancă digitală fără contribuţia UBIS”, spune Ghizzoni care a preluat din 2010 şefia grupului UniCredit. Italienii de la UniCredit, o bancă locală de top 5, au intrat pe piaţă în 2001, iar în prezent au 184 de sucursale şi circa 3.500 de angajaţi. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO