Bănci și Asigurări

Serviciul Home’Bank al ING a început să funcţioneze

Serviciul Home’Bank al ING a început să funcţioneze

Autor: Mediafax

10.09.2016, 23:13 7753

„Serviciul Home'Bank a fost remediat şi este disponibil. Continuăm cu testarea soluţiilor pentru celelalte servicii încă afectate.Vom continua sa va informam despre evolutia situatiei”, a anunţat banca.

Sistemul de stocare a datelor a început să genereze erori in operare. Ca urmare a acestei situatii tehnice neprevazute, atat reteaua de ATM-uri, sistemele de acceptare a cardurilor ING cat si serviciul Home’Bank au devenit indisponibile. „Această problema tehnică nu a pus niciun moment în pericol datele şi disponibilitatile băneşti ale clienţilor ING, care sunt în deplina siguranţă. Vom informa periodic clienţii cu privire la stadiul remedierii acestei situatii neplăcute. Ne cerem scuze pentru toate neplacerile create şi vă asiguram că, împreună cu furnizorul platformei tehnice afectate, tratăm rezolvarea acestei problema în regim de maximă prioritate”, se arată într-un comunicat ING.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Cele mai citite ştiri
AFACERI DE LA ZERO