Bănci și Asigurări

Siminel Andrei, NCH Capital: În criză trebuie să vinzi cât sunt clienţi şi trebuie să adaptezi preţul

Siminel Andrei, NCH Capital: În criză trebuie să vinzi...

Autor: Roxana Rosu

07.12.2016, 11:41 1570

O lecţie bună în criză ar fi că trebuie să vinzi cât sunt clienţi şi trebuie să adaptezi preţul, a spus Siminel Andrei, director general al NCH Capital, prezent la evenimentul "10 ani de business: creştere explozivă, criză, noua normalitate", organizat de Reff&Associates în colaborare cu Ziarul Financiar.

Altă lecţie e că sunt două categorii de oameni: cei care fac si cei care stau la intersecţie, autorităţile. În criză, autorităţile ridică standardele, cer şi mai mult, pentru că cei puţini care trec pe la ei trebuie să compenseze pentru ceilalţi.

Contractele vor ajunge la un grad ridicat de sistematizare şi asta se va vedea în lumea avocaţilor. Tehnologia va impacta toate afacerile şi trebuie să facem un efort ca să fim în prezent şi să putem comunica cu cei mai tineri.

De exemplu am intrat pe piaţa pâinilor congelate, cu Vel Pitar, dar nu poţi face faţă unor businesuri cu caracter global, cu strategicii şi tehnologii noi.

Marketingul este esenţa businessului, nu HR-ul, nu accountingul, nu legalul. Cum te poziţionezi pe piaţă, faţă de competiţie. Cei care au făcut marketing inteligent în criză au rezistat.

Urmează 5 ani de creştere pentru România.

Peste 10 ani văd România pe plus, văd o elită a forţei de muncă. Cred că suntem oameni foarte creativi, avem capacitatea de a crea, de a construi. Cred că liderii multinaţionalelor de aici vor fi români, 70-80% din companii vor fi multinaţionale. Este clar că ele vor înghiţi firmele din România. România are un cuvânt mic de spus în economia globală.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO