Bănci și Asigurări

Structura pieţei de asigurări ar putea să se echilibreze prin vânzări mai mari de poliţe nonauto. Presiunea asupra profitabilităţii continuă

Structura pieţei de asigurări ar putea să se...

Autor: Claudia Medrega

04.01.2018, 00:06 345

ASIGURÂRILE, o piaţă de 2 miliarde de euro, au în faţă şi în 2018 un an provocator ca urmare a modificărilor legislative care au avut loc în sfera RCA, însă aceste schimbări ar putea stimula asigurătorii să diversifice mai mult businessurile pe segmentul po­liţelor facultative. Alături de diver­sifi­care, respectiv ieşirea din paradig­ma dependenţei de RCA, printre tendinţe putem să vedem şi creşterea interesului din partea populaţiei pentru asigurările de viaţă, creşterea vânzărilor de asi­gurări corporate, repoziţionări în piaţă şi menţinerea presiunii pe comisioanele brokerilor.

 

• Reducerea dependenţei pieţei de sectorul RCA şi schimbarea de focus spre piaţa nonauto.

Creşterea vânzărilor şi în afara sferei poliţelor auto obligatorii (RCA) poate fi în continuare una dintre prin­ci­pale­le direcţii strategice pe care com­pa­niile de asigurări vor încerca să le im­ple­men­teze în acest an. Însă succesul aces­tei strategii depinde şi de interesul şi cererea populaţiei, nu numai de pro­mo­varea mai intensă a poliţelor facul­tative de către asigurători şi de tarifele re­duse. Este de aşteptat ca asigurătorii să meargă mai mult pe poliţe facultative şi produse corporate.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO