Digitalizare, tehnologie, impactul lor asupra businessurilor sunt cuvintele cele mai des auzite de la managerii de top din toate industriile. Ce înseamnă însă pentru asigurători revoluţia digitală, cum vor face faţă provocărilor digitale, care mai devreme sau mai târziu vor schimba şi industria financiară locală sunt câteva dintre temele de discuţie de la ZF Insurance Summit 2017, care va avea loc pe 2 noiembrie la hotel Radisson Blu din Capitală.
Deocamdată, contactul pieţei locale de asigurări cu tehnologia este aproape inexistent, cel puţin la nivelul interfeţei cu clienţii. Ce spun însă asigurătorii? Au în derulare proiecte de tehnologizare şi digitalizare a afacerilor sau se gândesc la recrutarea unor specialiştii însărcinaţi cu implementarea noilor tehnologii? Evaluarea riscului, plata despăgubirilor, vânzarea poliţelor de asigurare nu s-au schimbat prea mult nici la nivel mondial faţă de anul 1861, când un grup de subscriitori a vândut primele poliţe de locuinţe care acoperă riscul de incendiu pe piaţa londoneză.