Bănci și Asigurări

UniCredit Bank a lansat Mobile POS şi Mobile B@nking pentru clientii IMM

UniCredit Bank a lansat Mobile POS şi Mobile B@nking...
27.10.2016, 16:52 3986

UniCredit Bank a lansat două produse pentru segmentul de clienţi întreprinderi mici şi mijlocii (IMM), respectiv Mobile POS şi Mobile B@nking, completând ofertele de digitalizare de pe zona de persoane fizice.

“Digitalizarea activităţii UniCredit Bank este un proces ambiţios, pe care l-am demarat deja pentru clienţii persoane fizice - îmbunătăţind substanţial website-ul băncii, www.unicredit.ro, şi aplicaţiile de Online şi Mobile Banking. Extindem acest proiect, prin care ne dorim să devenim un jucător de top în zona retail-ului bancar digital, prin lansarea de noi servicii şi produse adresate, de această dată, clienţilor IMM. Mobile POS şi noua aplicaţie de Mobile B@nking sunt produse cu grad ridicat de noutate pe piaţă, menite să ofere clienţilor din acest segment o experienţă mai plăcută şi o interacţiune mai uşoară cu banca”, a declarat Septimiu Postelnicu, Şeful Diviziei de Retail  în cadrul UniCredit Bank.

Mobile POS (mPOS) este un produs prin care clienţii pot beneficia de simplificarea procesului de plată cu cardul, în condiţii de securitate deplină. Aceasta este o metodă accesibilă companiilor care au nevoie de mobilitate şi rapiditate în procesele de tranzacţionare, precum cele care acţionează în domeniul de curierat, de catering, comerţ stradal, centre expoziţionale, restaurante etc. Mobile POS este un dispozitiv cu o dimensiunea redusă, care facilitează plata cu cardul prin intermediul dispozitivelor mobile, precum telefoane inteligente şi tablete. Spre deosebire de un POS standard, Mobile POS pune la dispoziţia utilizatorului o aplicaţie intuitivă care permite efectuarea de tranzacţii direct de pe telefon sau tabletă. Mobile POS se conectează la dispozitivele mobile (telefoane inteligente şi tablete) utilizând protocolul Bluetooth. Mobile POS este utilizat doar pentru citirea cardurilor şi introducerea PINului. Acesta acceptă tranzacţii contacless, cu chip şi bandă magnetică. Chitanţa rezultată în urma tranzacţiilor poate fi trimisă prin SMS sau email utilizatorului.

Totodată, oferta pentru IMM a fost adaptată pentru a include serviciul de Mobile B@nking, prin care clienţii îşi pot transforma telefonul mobil în echivalentul propriei sucursale bancare, accesibilă de oriunde. Clienţii pot opta pentru autentificarea în aplicaţie prin citirea amprentei digitale. Cu aplicaţia Mobile B@nking de la UniCredit, antreprenorii pot realiza o multitudine de operaţiuni, de la vizualizarea istoricului de tranzacţii şi solduri, până la efectuarea de plăţi în lei, schimburi valutare şi plăţi facturi. Acestora li se adaugă funcţii precum posibilitatea de a primi indicaţii despre cea mai apropiată sucursală sau ATM UniCredit Bank sau opţiunea de a consulta cursurile de schimb ale băncii. De asemenea, o funcţie utilă este transferul rapid între clienţii UniCredit. Beneficiarul (emitentul facturii) poate trimite plătitorului din Mobile B@nking un cod de bare conţinând suma, contul şi detaliile de plată. Plătitorul importă acest cod de bare în aplicaţia Mobile B@nking şi semnează plata, fără să mai fie nevoie să introducă nici un alt detaliu de plată.    

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO