Bănci și Asigurări

UniCredit Bank extinde serviciile pe mobil şi introduce portofelul electronic

UniCredit Bank extinde serviciile pe mobil şi introduce...

Autor: Roxana Rosu

20.02.2018, 14:15 1695

UniCredit Bank lansează facilităţi noi în varianta actualizată a aplicaţiei sale de Mobile Banking, inclusiv introducerea portofelului electronic, simplificarea plăţilor şi posibilitatea rambursării pentru cardurile de credit, precum şi activarea funcţiei Face ID recognition pentru telefoanele iPhone X.

Totodată, clienţii pot anula plăţile în lei în aşteptare direct din aplicaţie şi au un design optimizat pentru ecranele hartă ATM, curs valutar, detalii contact şi mesaje.

„Strategia UniCredit Bank pe segmentul de retail este să devenim un jucător cât mai puternic, printr-o creştere susţinută a numărului de clienţi. De aceea, încercăm mereu să inovăm, oferind clienţilor noştri  platforme digitale moderne, procese simplificate şi oferte competitive, care să le uşureze viaţa şi interacţiunea cu banca. În acest context, aplicaţia de Mobile Banking de la UniCredit este un produs-cheie, pe care l-am dezvoltat permanent în ultimul an. Iar rezultatele nu s-au lăsat aşteptate, în condiţiile în care, pe parcursul anului 2017, numărul de utilizatori ai aplicaţiei de Mobil Banking s-a triplat”, a declarat Septimiu Postelnicu, Şef Divizie Retail în cadrul UniCredit Bank.

Modulul de plăţi permite clienţilor să efectueze plăţi mai rapid şi mai uşor utilizând gesturi swipe şi scroll. Suplimentar, portofelul electronic oferă control asupra tuturor cardurilor emise de UniCredit dintr-un singur loc, iar rambursarea sumelelor utilizate pe cardul de credit se face acum cu o simplă atingere a ecranului. Nu în ultimul rând, deţinătorii unui telefon iPhone X au acum posibilitatea de a se autentifica în aplicaţie şi de a semna tranzacţii prin funcţia Face ID Recognition.

Îmbunătăţirea aplicaţiei de Mobile Banking face parte din strategia băncii de a investi în digitalizarea activităţii sale. În 2017, UniCredit Bank a lansat Business Mobile, o versiune a aplicaţiei dedicată întreprinderilor mici şi mijlocii, liber profesioniştilor şi persoanelor fizice autorizate, a implementat semnarea plăţilor de până la 800 de lei prin scanarea amprentei digitale şi a oferit o dobândă mai mare pentru depozitele constituite prin canale digitale faţă de depozitele constituite la casieriile băncii.

Aplicaţiile mobile ale UniCredit Bank nu au în prezent costuri de administrare.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO