Bănci și Asigurări

Uniqa a urcat pe locul cinci, cu afaceri de 130 mil. euro, dar piaţa românească rămâne pe lista cu nemulţumiri a austriecilor

Florin Golovatic, CEO al Uniqa: Nemulţumirile grupului sunt legate de buget, nu de evoluţia subscrierilor. Vom încerca, în 2014, să mutăm structura portofoliului dinspre asigurări auto spre clasele nonauto.

Florin Golovatic, CEO al Uniqa: Nemulţumirile grupului sunt legate de buget, nu de evoluţia subscrierilor. Vom încerca, în 2014, să mutăm structura portofoliului dinspre asigurări auto spre clasele nonauto.

Autor: Ciprian Botea

18.04.2014, 00:08 325

Uniqa, subsidiara locală a asigurătorului austriac cu acelaşi nume, a subscris în 2013 prime brute de aproximativ 590 de milioane de lei (130 mil. euro), în creştere cu 17% faţă de anul anterior, potrivit calculelor efectuate de ZF pe baza datelor privind cota de piaţă publicate în raportul anual al grupului.

Compania a încheiat anul trecut cu o cotă de piaţă de 7,1%, cu un punct procentual peste nivelul din decembrie 2012. Asigurătorul şi-a redus anul trecut pierderile din activitatea de bază de la 22 mil. euro la 16 mil. euro, dar austriecii se declară în continuare nemulţumiţi de piaţa românească.

„Există o singură ţară care ne creează probleme: România. Simţul comercial pare să fi dispărut pe această piaţă, în special pe segmentul asigurărilor auto. România este singura ţară de care suntem nemulţumiţi în acest moment, dar cu toate acestea ne păstrăm angajamentul faţă de această piaţă şi faţă de întreaga regiune a Europei de Est“, a declarat Andreas Brandstetter, CEO al grupului Uniqa.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO