Bănci și Asigurări

Vânzările Allianz-Ţiriac au crescut cu 7% anul trecut. Creşterea a venit atât din poliţe generale, cât şi de viaţă

Remi Vrignaud

Remi Vrignaud

Autor: Anelis Baciu

03.03.2016, 00:06 139
Allianz-Ţiriac, cel mai mare asigură­tor local, a raportat anul trecut prime brute sub­scrise în valoare de aproape 1,1 mld. lei (239 mil. euro), cu 7% mai mult decât în 2014, avansul venind în principal din vân­zarea de poliţe generale.
 
Businessul cu asigurări generale, care repre­zintă 90% din subscrierile totale ale Al­lianz, a urcat anul trecut cu 7%, până la 953 mil. lei, în timp ce afacerile cu poliţe de via­ţă au crescut cu 5%, până la 109 mil. lei.
 
Cea mai mare parte a subscrierilor Allianz-Ţiriac, circa două treimi, vine din vân­zarea de poliţe auto (Casco şi RCA), în timp ce vânzările de asigurări property cu­mu­lează o treime din portofoliul total.
 
Digitalizarea şi automatizarea proce­selor ope­ra­ţio­nale, care pot contribui la scă­de­rea costurilor, au fost principalele obiective ale Allianz anul trecut. Compania a început de anul trecut să vân­dă poliţe prin intermediul unei aplicaţii online care le permite totodată clienţilor să notifice daunele aco­perite de poliţele auto.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO