Burse - Fonduri mutuale

Adamescu a făcut un profit cu 60% mai mare la Unirea Shopping Center în primele nouă luni

Adamescu a făcut un profit cu 60% mai mare la Unirea Shopping Center în primele nouă luni

Unirea Shopping Center s-a transformat în ultimii ani, după ce a reuşit să atragă chiriaşi mari, precum Zara şi H&M, care se regăsesc şi în mall-urile moderne. Foto Silviu Matei

Autor: Stefan Musgociu

28.11.2012, 00:07 1193

Unirea Shopping Center (SCDM), care deţine centrele comerciale cu acelaşi nume din Bucureşti şi Braşov, a încheiat primele nouă luni cu o cifră de afaceri de 61,6 milioane de lei (13,9 milioane de euro), în creştere cu 9%, iar profitul a urcat cu 60%, la 1,6 milioane de lei (365.000 de euro).

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO