Bursa de Valori Bucuresti (BVB) a finalizat procesul de selectie a celor 50 de companii care trec in etapa finală a proiectului Made in Romania: Liga BVB, 15 dintre acestea urmând să intre într-un program de mentorat în care vor fi acoperite subiecte precum marketing si branding, strategie si inovare, audit si finantarea dezvoltarii.
În total, în program au fost inscrise 201 companii, fata de 166 in prima editie din 2017. ”Succesul celei de-a doua editii a Made in Romania este deja vizibil, atat prin numarul mai mare de companii nominalizate, cat si prin diversitatea de industrii prezente in proiect, dar cel mai important, am vazut companii care spun cu mandrie ca sunt «made in Romania». Vom continua sa punem lumina reflectoarelor pe companiile romanesti cu potential considerabil si sa promovam antreprenoriatul romanesc,” a declarat Lucian Anghel, presedintele Consiliului de Administratie al BVB.
Dintre cele 50 de semifinaliste, un juriu format din 12 experti va alege 14 companii. Cea de a 15-a companie va fi aleasa pe baza votului publicului, in perioada 19 martie – 3 aprilie.
„S-au inscris companii tinere, cu idei inovatoare, precum si companii cu traditie, care sunt lideri in industria lor. Este imbucurator sa vedem ca o treime dintre aceste companii au fost si anul trecut in Made in Romania, ceea ce dovedeste ca antreprenorii considera Made in Romania un proiect util pentru companiile lor. Acest mix de industrii si de marime a companiilor dovedeste ca Made in Romania este pentru orice companie romaneasca, indiferent de nivelul afacerilor, industria in care activeaza, precum si vechimea sa”, a spus Adrian Tanase, directorul general al BVB.
Aceste companii vor intra intr-un program de mentorat, derulat in perioada mai - noiembrie 2018, in care vor fi acoperite subiecte precum marketing si branding, strategie si inovare, audit si finantarea dezvoltarii.
In functie de tema fiecarei luni, vor avea loc ateliere, training-uri si intalniri dedicate echipelor si angajatilor din companiile selectate.
Partenerii ce vor sprijini derularea proiectului sunt Grupul Banca Transilvania, Horváth & Partners, Mazars, NNDKP, Tradeville si Catalyst Romania.
Cele 50 de companii selectate sunt:
- AAGES
- Active Power Solutions
- Adservio
- Allview – Visual Fan
- AMC Pixel Factory
- Angst
- Apiland
- Arobs Transilvania Software
- Ascendis Consulting
- Atelierele Pegas
- Automobile Bavaria
- Bebe Tei
- Bilka Steel
- Calirom
- Carbon Incubator
- CargoPlanning
- Aqua Carpatica (Carpathian Springs)
- City Grill Group
- Clinicile Dr.Leahu (Implant Expert)
- Cramele Recas
- Croco
- Carturesti (Direct Client Service)
- Duraziv
- Elefant.ro
- Elis Pavaje
- Elsaco
- Enevo Group
- Fabrica de Bere Buna
- Farmec
- Fintech OS
- Hofigal Export Import
- iHunt Technology Import Export
- Kiwi Finance
- LifeBox
- Millenium Insurance Broker
- Musette
- Netopia
- Paralela 45
- Qualitance
- Raureni
- Salad Box
- Secom
- Simultan
- Sport Guru
- Te-Rox Prod
- TotalSoft
- Tremend Software Consulting
- Typing DNA
- Vivre Deco
- Zitec