Burse - Fonduri mutuale

Fiecare maşină care trece prin faţa magazinului Cocor aduce 5 eurocenţi în conturile companiei

Fiecare maşină care trece prin faţa magazinului Cocor aduce 5 eurocenţi în conturile companiei

Autor: Andrei Chirileasa

22.02.2011, 18:51 133

Cocor Bucureşti (COCR), compania care deţine centrulcomercial Cocor Department Store din centrul Capitalei, aobţinut anul trecut venituri de 1,7 mil. euro din vânzarea despaţiu publicitar pe faţada multimedia Cocor Media Channel.

Veniturile din publicitate au fost cu 30% mai mari decât în2009, potrivit companiei.

"COCOR Media Channel este singurul suportoutdoor din ţară dotat cu traffic counter. În urma datelor oferitede Brigada Rutieră a Poliţiei Capitalei, faţada media amagazinului COCOR a înregistrat în 2010 un trafic deaproximativ 33,27 milioane de maşini pe 6 din cele 8 benzi alebulevardului I.C.Bratianu (care face legătura între Universitate şiPiaţa Unirii - n.red.), în creştere cu 4% faţă de 2009", se aratăîntr-un raport al companiei.

Un calcul simplu arată că fiecare maşină care a trecut prinfaţa magazinului Cocor anul trecut a adus încasăride 5 eurocenţi companiei.

În ianuarie 2011 s-a înregistrat un trafic de2,63 milioane maşini, în creştere cu 8% faţă de luna ianuarie2010.

"Creşterea de 30% a vânzărilor indică un trendfavorabil outdoor-ului digital spectacular în condiţiile în carepiaţa de publicitate outdoor a scăzut cu peste 15%. Ne-am adaptatla criză oferind şi pachete cu frecvenţă redusă, iar brand-urile auţinut cont de faptul că suntem singurul vehicul DOOH (digital outof home - canal digital de publicitate de tip outdoor) care poateoferi date lunare de trafic. În luna decembrie am înregistrat şirecordul de vânzari de 400.000 de euro, ceea ce susţine potenţialulîn creştere al mediafaţadei", a declarat Dan Barbulescu,preşedintele Consiliului de Administraţie al Cocor.

Veniturile din publicitate reprezintă o sursăimportantă de venit pentru companie. Anul trecut, Cocor a realizatafaceri de 15,58 mil. lei (3,65 mil. euro), potrivit rezultatelorpublicate pe Bursă, în condiţiile în care centrul comercial a fostredeschis la începutul lunii octombrie, după doi ani ani şijumătate în care a fost închis pentru modernizare. În trimestrul alpatrulea, compania a avut afaceri de 8,4 mil. lei (aproape 2 mil.euro), sub nivelul bugetat de 9,1 mil. lei.

Pentru acest an, Cocor şi-a bugetat afaceri de31 mil. lei, dintre care circa 6,45 mil. lei ar urma să provină dinmediafaţadă.

Mediafaţada Cocor, inaugurată în decembrie2008, are o suprafaţă totală de 3.300 de metri pătraţi de ecraneLED, investiţia totală ridicându-se la 2,6 mil. euro. Investiţiatotală în modernizarea magazinului s-a ridicat la 24,5 mil. euro,potrivit datelor furnizate de companie.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO