Grupul Teraplast, producător de materiale de construcţii, a raporat în primul trimestru o cifră de afaceri de 131 milioane lei, în creştere cu 95% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, compania adăugând că principal contribuţie la această evoluţie au avut-o afacerile nou intrate în portofoliu, respectiv Depaco - Wetterbest, fabrica de panouri sandviş, din Serbia şi afacerea Politub.
Totodată, EBITDA a ajuns la 7,59 milioane lei, mai mare cu 16% faţă de aceeaşi perioadă din 2017. „Din perspectiva echipei de management a grupului Teraplast, 2018 a început ca un an volatil şi nu avem motive să credem că această volatilitate se va reduce în trimestrele următoare. În aceste prime trei luni, competiţia între producători s-a dat în primul rând pe preţ, aspect reflectat în marja EBITDA de 6%, pe care grupul a realizat-o în T1 2018. Motorul de creştere a pieţei de construcţii va fi în continuare sectorul privat, pentru sectorul de infrastructură, care reprezintă 12% din cifra de afaceri bugetată de grup pentru 2018, neexistând previziuni clare“, spun reprezentanţii companiei.