Burse - Fonduri mutuale

Lanţul de bijuterii Teilor, cu bonduri la BVB, vrea să investească 27 mil. lei în extinderea businessului

Lanţul de bijuterii Teilor, cu bonduri la BVB, vrea să...

Autor: Cristina Bellu

29.06.2022, 10:06 198

Teilor, lanţul de magazine de bijuterii de lux, cu prezenţă în regiunea Europei Centrale şi de Est, şi-a bugetat pentru anul acesta investiţii de 27 de milioane de lei în deschiderea de noi locaţii, îmbunătăţirea magazinelor existente, precum şi pentru investiţii ulterioare în ceea ce priveşte experienţa omnichannel a clienţilor.

„Pentru TEILOR, prima jumătate a anului 2022 înseamnă investiţii continue în dezvoltarea reţelei noastre, în capitalul uman, în digitalizare şi, nu în ultimul rând, în creşterea gradului de notorietate a brandului, în special pe pieţele externe. Ne aşteptăm ca aceste investiţii, care au la bază strategia iniţiată în anul 2021, să înceapă să genereze rezultate la sfârşitul anului 2023”, spune Willy Dicu, CEO al TEILOR.

Potrivit acestuia, compania continuă să dezvolte notorietatea brandului pe pieţele externe, în Polonia, Bulgaria, Ungaria şi, în curând, în Cehia, adaptând campaniile şi portofoliul de produse pentru fiecare ţară în care TEILOR există sau se lansează.

„Pe măsură ce continuăm expansiunea internaţională, estimăm că în Bulgaria vom atinge pragul operaţional de rentabilitate în al treilea trimestru al anului 2022, cu un an mai devreme decât am estimat iniţial, validând, astfel, planul nostru de dezvoltare a afacerii pentru care am atras capital de la investitorii BVB”, adaugă Willy Dicu

De la începutul anului, TEILOR a inaugurat trei noi magazine în România – în Colosseum Mall din Bucureşti, Iulius Mall din Iaşi şi Piatra Neamţ Shopping City. De asemenea, compania a deschis un al patrulea magazin în Polonia – în centrul comercial Posnania din Poznan.

Până la finalul anului, TEILOR vizează inaugurarea a altor cinci magazine noi, dintre care trei în Polonia şi câte unul în Ungaria şi Cehia, arată datele transmise marţi de oficialii companiei.

În luna august, TEILOR va inaugura magazinul din Praga, în centrul comercial Westfield Chodov. Alte locaţii în care TEILOR va deschide magazine în 2022 includ centrele comerciale din Polonia, Stary Browar din Poznan, Wroclavia din Wroclaw, Silesia City Center din Katowice, precum şi centrul comercial Arena din Budapesta, Ungaria.

„Pe măsură ce reţeaua de magazine internaţionale se extinde, activitatea TEILOR din următoarele luni se va axa pe creşterea notorietăţii brandului în Polonia, Ungaria, Bulgaria şi Cehia, precum şi extinderea bazei de clienţi şi a traficului din magazine prin campanii dedicate”, spun reprezentanţii TEILOR.

În 2021, TEILOR a înregistrat o cifră de afaceri de 231,5 milioane de lei, în creştere cu 65% faţă de o cifră de afaceri de 140,4 milioane de lei înregistrată în 2020.

Până la sfârşitul anului 2022, reţeaua TEILOR va ajunge la 62 de magazine, dintre care 47 de magazine în România şi 15 magazine internaţionale, în Polonia, Ungaria, Bulgaria şi Cehia. Pe lângă magazinele fizice, TEILOR operează, în prezent, cinci platforme online – teilor.com, teilor.ro, teilor.hu, teilor.bg şi teilor.pl.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO