Burse - Fonduri mutuale

Profitul la nouă luni al Unirea Shopping Center a crescut cu 24%

Foto: Florin Caşotă

Foto: Florin Caşotă

Autor: Ioana Tudor

14.11.2014, 00:00 234

Unirea Shopping Center (simbol bursier SCDM), companie care deţine două centre comerciale în Bucureşti şi Braşov, a încheiat primele nouă luni ale anului cu afaceri de 56,4 milioane de lei, în stagnare comparativ cu perioada similară a anului trecut. Profitul companiei a avansat cu 24%, la 2,9 milioane de lei. În trimestrul al treilea, cifra de afaceri a companiei a urcat cu 5,5%, la 19,3 milioane de lei. Societatea a trecut pe profit de un milion de lei în intervalul iulie-septembrie, de la pierderi de 1,4 milioane lei în intervalul similar din 2013.

Unirea Shopping Center este printre cele mai mari companii listate pe piaţa RASDAQ, cu o capitalizare de 166,7 milioane de lei, şi rămâne de văzut dacă, în contextul desfiinţării acestei secţiuni a bursei, compania va decide transferul pe BVB sau pe sistemul alternativ de tranzacţionare.

Unirea Shopping Center este controlată de familia Adamescu prin intermediul firmei The Nova Group Investments România, cu 74% din capitalul social. SIF Muntenia (SIF4) are o participaţie de 10%, iar alţi investitori de pe bursă deţin circa 16% din acţiuni.

Săptămâna viitoare acţionarii Unirea Shopping Center vor decide dacă salariaţii vor primi pentru fidelizare 228.098 de acţiuni, reprezentând 7,6% din capitalul social al companiei. Raportat la ultimul preţ din piaţă de 56 lei/titlu, pachetul de acţiuni ar urma să fie distribuit angajaţilor valorează 12,7 milioane de lei (2,9 milioane de euro).

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO