Boromir Prod (SCPU), unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa de morărit şi panificaţie, a terminat primul trimestru cu o cifră de afaceri de 16,69 milioane de lei, în creştere cu 1,1% faţă de perioada similară din anul precedent, arată raportul companiei.
Pe de altă parte, profitul net al companiei s-a redus cu 76% în perioada analizată, până la 881.000 de lei. Evoluţia vânzărilor a fost relativ asemănătoare cu cea a producţiei, având în vedere că aceasta din urmă a avansat cu 1,71% faţă de primul trimestru din 2018.
Activele companiei au ajuns la 116 milioane de lei, în creştere cu 2% faţă de primul trimestru din anul precedent. Capitalizarea Boromir Prod aajuns la 85,3 milioane de lei. Acţiunile companiei se tranzacţionau ieri la un preţ de 0,3660 lei/acţiune.
După cifra de afaceri Boromir ocupă locul 4 în topul celor mai mari jucători din industria de morărit şi panificaţie, după Vel Pitar, Sam Mills şi Goodmills, conform celor mai recente date.