Burse - Fonduri mutuale

Seful Broker Cluj: Clientii sunt mai tineri si mai informati. Eu daca vreau rata cu prune ma duc si caut pe Google

10.03.2010, 23:03 67

Grigore Chis, directorul general al Broker Cluj (BRK) - unadintre cele mai mari firme de brokeraj de pe piata locala -, spuneca principala miza pentru firmele de brokeraj sunt acum clientii cuvarste cuprinse intre 25 si 45 de ani, din clasa de mijloc, inconditiile in care in urma cu 4-5 ani cei mai cautati erau clientiibogati de peste 60 de ani, directori de intreprinderi, doctori sauprofesori.

"Targetam clien tul care inainte de a merge la o societate debrokeraj cauta pe internet si se documenteaza, stie ce este piatade capital. Eu, daca vreau sa fac rata cu prune, ma duc si caut peGoogle rata plus prune si iau reteta. Reteaua Broker-ului eracreata pentru clientii care nu stiu sa se informeze decat persoanacu persoana, ori in momentul de fata este greu sa tii o structuracare-ti aduce costuri fixe. Incercam sa ne indreptam acum sprepartea de online si de administrare a firmei si pe partea detranzactionare internationala", a precizat Grigore Chis.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO