Snapchat se pregăteşte pentru schimbări de design, mai ales în cazul mesageriei video, a anunţat Evan Spiegel, co-fondator şi CEO al companiei, citat de Reuters. Mişcarea companiei ar putea fi interpretată drept o încercare de a atrage şi alte grupe de vârstă, având în vedere că în prezent Snapchat este utilizat preponderent de adolescenţi şi tineri până în 25 ani. Totodată, Snapchat se confrontă cu o competiţie foarte puternică din partea Facebook şi a companiilor din portofoliul său (Instagram şi WhatsApp). De altfel, Facebook a făcut o serie de oferte de cumpărare Snapchat înainte de listarea celei din urmă. Fondatorii Evan Speigel şI Bobby Murphy deţin 75% din drepturile de vot, deşI pachetul de acţiuni al lor reprezintă 45% din capitalul social al companiei. Snapchat a înregistrat venituri de 404 milioane dolari în 2016, de şase ori mai mult decât în anul precedent, în vreme ce pierderea companiei a ajuns la 514 milioane dolari, faţă de 373 milioane dolari în 2015.