AdePlast şi-a majorat vânzările cu 10% în T1/2018. „Ne încadrăm în strategia proiectată“

4 mai 2018 Autor: Alina-Elena Vasiliu

Marcel Bărbuţ spunea anul trecut că ia în calcul să realizeze lângă Craiova şi ambalaje pentru piesele din producţia auto, având în vedere că fabrica Ford se află la distanţă mică de noile zone de producţie ale companiei

Producătorul de materiale de construcţii AdePlast, controlat de Marcel Bărbuţ, şi-a majorat afacerile cu 10% în primul trimestru din 2018 faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Vânzările companiei s-au situat astfel la 80 de milioane de lei  în primele trei luni ale acestui an.

„Cifra de afaceri înregistrată în primul trimestru 2018 a crescut cu 10% faţă de primul tri­mes­tru al anului pre­ce­dent. Cu această dez­vol­tare, ne încadrăm în stra­tegia pro­iectată anul trecut, evoluţiile po­zitive realizându-se con­form aşteptărilor“, spune Daniel Stăncescu, CEO al AdePlast.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 04.05.2018

 
Cuvinte cheie:
AdePlast
, vanzari
, majorare
, proiectare
, strategie
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Abonează-te la Închide