Business Construct

Antreprenori locali. Familia Rapotan renunţă treptat la franciza Mr. Bricolage după ce vânzarea a eşuat

Antreprenori locali. Familia Rapotan renunţă treptat la...

Autor: Alina-Elena Vasiliu

06.03.2017, 00:07 12024

Distribuitorul român de ma­te­riale de construcţii şi finisaje Ara­besque din Galaţi a investit 10 mil. euro în deschiderea în Iaşi a unui ma­gazin sub brandul MatHaus, primul cu acest nume. Unitatea înlo­cu­ieşte fostul magazin Mr. Brico­lage aflat tot în por­tofoliul Arabesque.

„Spaţiul din Iaşi nu este închiriat, ci este cum­pă­rat de noi. Cu siguranţă vom mai deschide ma­ga­zine MatHaus şi în alte oraşe, dar nu pot spune acum unde şi când“, spune Angela Rapo­tan, care, împreună cu soţul ei, Cezar Rapotan, a pus bazele businessului Arabesque, ajuns la 1,8 mld. lei. Doar piaţa locală este responsabilă pentru peste 85% din cifra de afaceri.

Compania a trecut şi magazinul Mr. Bricolage din Piteşti sub brandul Arabesque, astfel că acum singura unitate care a rămas sub acest brand se află pe Calea Vitan din Bucureşti.

Grupul britanic Kingfisher, care şi-a făcut intrarea pe piaţa locală prin preluarea magazinelor Bricostore, anunţase în 2014 că intenţionează să preia reţeaua franceză Mr. Bricolage, însă a renunţat la acest proiect în 2015. Acum, familia Rapotan renun­ţă treptat la acest brand pe care-l deţine în franciză, potrivit datelor ZF.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO