Business Construct

Japonezii, chinezii, spaniolii şi românii se bat pentru cel mai mare proiect din România de după revoluţie, afacerea de jumătate de miliard de euro

Japonezii, chinezii, spaniolii şi românii se bat pentru...

Autor: Mediafax

27.08.2017, 16:54 2182

Reprezentanţi ai autorităţilor centrale şi locale din cele două ţări au participat la o reuniune de lucru în Bulgaria. Cele două parţi au ajuns la concluzia că noul pod este imperativ din cauza traficului intens, care s-a dublat în ultimii anilor.

Potrivit datelor preliminare, noul pod între Ruse şi Giurgiu va avea aproximativ 3 kilometri şi va fi construit în direcţia oraşului bulgar Marten, la est de podul existent în prezent.

Sunt luate în calcul două variante: ca podul să fie exclusiv pentru transportul rutier sau să aibă un rol combinat - transport rutier şi feroviar.

Participanţii la discuţia de miercuri au convenit asupra unei noi întâlniri la începutul lunii octombrie, la care să asiste şi comisarii europeni din cele două ţări, miniştri şi alţi reprezentanţi din cele mai înalte eşaloane ale puterii de stat.

Capacitatea actuală a podului pentru Dunăre între Ruse şi Giurgiu nu este suficientă pentru un număr atât de mare de maşini, întrucât există o singură bandă de mers către fiecare direcţie. Congestionarea traficului şi cozile uriaşe sunt elemente comune mai ales în timpul sezonului de vară.

În primele opt luni ale anului 2016, între 750.000 şi 760.000 de vehicule au trecut podul Giurgiu-Ruse, iar pentru aceeaşi perioadă din acest an traficul a depăşit 1.370.000 de vehicule.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO