ANALIZĂ

Cinci branduri au ieşit de pe piaţa de bricolaj şi materiale de construcţii. Un antreprenor român a profitat şi a crescut de 10 ori

16 mar 2018 Autor: Alina-Elena Vasiliu

♦ Cele mai multe dispariţii de nume au avut la bază tranzacţii în urma cărora noii proprietari au redenumit reţelele ♦ Primii zece jucători de pe piaţa locală au făcut în 2016 afaceri de 12 mld. lei.

Cinci branduri din piaţa de bricolaj au dispărut din România în ultimii cinci ani. Dispariţia brandurilor a venit în condiţiile în care piaţa a fost scena mai multor tranzacţii în ultimii ani, iar noii acţionari au adus cu ei şi noi denumiri pentru reţelele achiziţionate.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 16.03.2018

 
Read this article in english on www.ZFenglish.com
Cuvinte cheie:
piata
, bricolaj
, branduri
, crestere
, antreprenori
, iesire
, materiale de constructii
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Abonează-te la Închide