Anul trecut vânzările Romvitrine au ajuns la 1,2 mil. euro, din care 15% au reprezentat vânzările generate de brandul de mobilă de birou lansat pe piaţă în urmă cu cinci ani. Pentru 2017 ţinta fondatorilor este de a depăşi 2 mil. euro.
Trei antreprenori, Florin Grosu, Claudiu Chircu şi Ştefan Coman, au pus bazele producătorului de mobilier pentru spaţii comerciale şi pentru bucătării Romvitrine în urmă cu circa 20 de ani într-o comună din apropierea Buzăului. Ulterior, fondatorii au achiziţionat şi terenul de lângă unitatea de producţie care în prezent se întinde pe suprafaţă de 1.500 metri pătraţi şi care a generat anul trecut venituri de peste 1 mil. euro.
Pasul următor pentru cei trei fondatori a fost lansarea brandului de mobilă de bucătărie Euphoria Kitchens Hall. Piesele vândute sub acest brand sunt realizate la comandă din furnir şi lemn masiv. „La început fabrica producea rafturi de sticlă pentru amenajări de magazine, ulterior am încercat producerea de mobilier pentru locuinţe, însă procesul de fabricare era unul dificil, aşa că fabrica s-a axat pe producerea de mobilier pentru bucătării“, a spus Florin Grosu, unul dintre acţionarii firmei Romvitrine (firma administrează brandul Euphoria Kitchens Hall). Anul trecut vânzările Romvitrine au ajuns la 1,2 mil. euro dintre care 15% au reprezentat vânzările generate de brandul de mobilă de birou lansat pe piaţă în urmă cu cinci ani. Pentru 2017 ţinta fondatorilor este de a depăşi cifra de 2 mil. euro.
Clienţii companiei provin din majoritatea regiunilor ţării, însă principalele puncte care generează venituri sunt Bucureştiul, Sibiul şi Constanţa. „Odată cu începerea activităţii cele mai multe comenzi veneau din apropierea Buzăului, însă cu timpul ne-am extins şi am ajuns să avem clienţi din toate colţurile ţării, aceştia remarcându-ne la târgurile şi expoziţiile la care am participat“, a mai spus fondatorul. Pentru cei 40 de angajaţi ai fabricii, fondatorii organizează cursuri de specializare în utilizarea utilajelor.
Cea mai mare comandă pe care a primit-o Romvitrine a fost în valoare de 25.000 de euro, iar media bucătăriilor pe care le comercializează este de 7.000-8.000 de euro. „Performanţa pe care am reuşit-o a fost de a aranja o bucătărie într-o jumătate de zi cu toate decupajele realizate anterior. Însă nu ne apucăm de lucru până nu scanăm spaţiul pregătit de client, deoarece construcţiile noi sunt destul de dificile, iar dacă nu verificăm spaţiul pot apărea nelamuriri“, precizează Florin Grosu.
Planurile de viitor ale fondatorilor Romvitrine vizează extinderea în majoritatea regiunilor din ţară. În prezent fabrica este amplasată în apropiere de Buzău, însă firma deţine şi două showroom-uri, unul în Buzău şi unul în Capitală.