Business Construct

Cushman & Wakefield: Spaţii verzi, pârtii de schi, piscine acoperite, pereţi de escaladă - printre trucurile folosite de dezvoltatorii de malluri ca să-i agaţe pe cumpărători

România se numără printre ţările cu cele mai mici densităţi de metri pătraţi de retail la mia de locuitori, cu doar 97,1 mp/1.000 de locuitori

România se numără printre ţările cu cele mai mici densităţi de metri pătraţi de retail la mia de locuitori, cu doar 97,1 mp/1.000 de locuitori

Autor: Alina-Elena Vasiliu

02.02.2017, 00:00 241
Componenta de relaxare şi de enter­tain­ment în centrele comerciale atrage mai multe investiţii în zona Europei Centrale şi de Est decât în partea vestică a continentului, arată un raport realizat de compania ameri­cană de real-estate Cushman & Wakefield.
 
În România, dezvoltatorii se concentrează mai ales pe implementarea conceptului de spaţiu verde, care se extinde atât în centrele comerciale cu vechime, cât şi în mallurile recent inaugurate.
 
Pe segmentul de entertainment, dezvol­tatorii de malluri au venit cu idei tot mai îndrăz­neţe în ultimii ani. AFI Palace Cotro­ceni – mallul israelienilor de la AFI Europe – a introdus singurul roller coaster dintr-un centru comercial din Europa de Est în 2012, iar Mega Mall – investiţie a sud-africanilor de la NEPI de 75.500 de metri pătraţi –, a integrat o piscină semiolimpică. Tot NEPI a anunţat că intenţionează să deschidă prima pârtie de schi în interiorul unui mall din România – Shopping City Timişoara. Acestor investiţii li se adaugă cele făcute de Cinema City, cel mai mare operator de cinematografe din România, parte din Cineworld Group, care a intrat cu tehnologia 4D în mai multe centre comerciale din ţară, printre care Mega Mall şi Shopping City Timişoara. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO