Business Construct

Dascălu a rebranduit Openville Timişoara, proiectul imobiliar de 220 milioane euro, în Iulius Town

Sub noul nume, proiectul urbanistic rămâne neschimbat, menţinându-se toate componentele prevăzute iniţial: pol regional de business, cea mai mare zonă de retail din vestul ţării, un parc, săli de evenimente şi noi locuri de parcare.

Sub noul nume, proiectul urbanistic rămâne neschimbat, menţinându-se toate componentele prevăzute iniţial: pol regional de business, cea mai mare zonă de retail din vestul ţării, un parc, săli de evenimente şi noi locuri de parcare.

Autor: Roxana Rosu

16.05.2019, 00:05 956

Iulius Town va fi cea mai mare zonă de retail din regiune şi un pol de business aproape de graniţa de vest a ţării.

Openville Timişoara, proiectul imobiliar de 220 milioane euro dezvoltat de companiile Iulius şi Attenbury Europe, este rebranduit sub numele Iulius Town, investiţia urmând să fie la finalizare cea mai mare zonă de retail din regiune.

„Primul proiect cu destinaţie mixtă din vestul României devine Iulius Town, nume inspirat de ataşamentul timi­şorenilor faţă de brandul Iulius“, arată compania.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO