Centrul comercial Shopping City Timişoara a fost inaugurat pe 31 martie, după finalizarea fazei a doua de construcţie
„Suma nu poate fi catalogată drept o pierdere. Din contră, aceşti bani sunt parte din investiţia realizată de NEPI în amenajarea centrului comercial Timişoara Shopping City.“
Fondul sud-african de real-estate NEPI, listat la Bursa de la Bucureşti, a realizat, prin centrul comercial pe care îl deţine în vestul ţării, Shopping City Timişoara, o cifră de afaceri de 2 milioane de lei, potrivit datelor publicate de Ministerul de Finanţe. Aceeaşi sursă arată că firma a avut pierderi de 44,6 milioane de lei anul trecut (10 milioane de euro). NEPI spune însă că această sumă nu poate fi încadrată în categoria pierderilor.
„Suma de 10 milioane de euro, aşa cum reiese din rezultatele financiare pe anul trecut, nu poate fi catalogată drept o pierdere. Din contră, aceşti bani sunt parte din investiţia realizată de NEPI în amenajarea centrului comercial Timişoara Shopping City, înainte de inaugurarea acestuia la final de martie 2016“, este răspunsul reprezentanţilor NEPI.